fredag

Udsalgsfund

Silence & Noise coated chiffon jumpsuit 10 £ (tidligere pris 60 £)
Jeg synes stadig at denne her buksedragt er ret fed, og nu hvor den er så langt nede i pris, er det endnu mere fristende. Tror dog næppe, jeg ville få den brugt, det er vist mere tanken om den, et par høje hæle, røde læber og stort hår som tiltaler mig....

Og forresten: JEG HAR SELVFØLGELIG IKKE KØBT WANG-TASKER, STØVLER OG ØRERINGE FOR 10.000 KR! I WISH - MEN DET VILLE JO ALDRIG GÅ MED EN SU-ØKONOMI! DERUDOVER VILLE JEG HELLER ALDRIG LADE LILLEMANDEN GÅ I ALT FOR SMÅ SKO, BARE FORDI MOR SKAL HAVE WANG... DET VAR EN PLAT APRILSNAR, I KNOW, MEN KUNNE IKKE DY MIG OG ET ELLER ANDET SKULLE JEG JO FINDE PÅ.... ;)

9 kommentarer:

  1. Hi, hi! Jeg syntes den var sjov! Selvom den ikke var helt til at tro på ;)

    SvarSlet
  2. Nej, men der var vist nogen der alligevel kom i tvivl - og hvem ved, kunne jo godt ske at jeg lige havde fået penge tilbage i skat/feriepenge... Regnede dog med at folk ville studse over den med at lade min dreng gå i for små sko!

    SvarSlet
  3. Jeg troede seriøst på den! Og hvor sgu også meget forarget! Sad og tænkte - Hvad er hun for en mor?! Godt nok kan hun godt lide mode, men alligevel :o Glemte helt at det var 1. april x)

    SvarSlet
  4. Den buksedragt er jo så fed! Køb den, køb den. : D

    - Tanja Katrine

    SvarSlet
  5. Hej Tine: UNDSKYLD :) Men sjovt at du blev lidt forarget, det havde jeg næsten også håbet lidt på. Der var dog ingen der skrev noget om det - siger vist noget om at jeg har nogle søde læsere som ikke sviner mig ved første lejlighed:)

    Hej Tanja, er bestemt også fristet, men tror nu stadig ikke at den ville komme på i praksis... Men fed er den:)

    SvarSlet
  6. he he he... jeg sprang fuldstændig i med begge ben... Og undrede mig virkelig!! Grunden til jeg ikke kommenterede var faktisk at jeg tænkte du måske havde en eller anden forklaring.. som penge tilbage i skat, voldsomt mange feriepenge, gevinst i lotto, eller et eller andet andet, som du ikke lige ville dele med bloggen... Og ja, den der med din drengs sko... jøsses, hvad fanden skal man sige til den??? he he

    SvarSlet
  7. Hvor er dragten fra?

    ps. skal du ikke på bloglovin'?? jeg er bange for at gå glip af en af dine posts :D

    SvarSlet
  8. Lad være med at købe den! Jeg har købt den og den fungerede faktisk som mit nytårsoutfit, men ak den gik bare i stykker flere steder den samme aften. Det var ikke engang fordi jeg havde en vild nytårsaften :) Da jeg så var ned og klage i Urban Outfitters, fik jeg at vide at der var en del folk der var ned og aflevere den, for den gik åbenbart vild hurtig i stykker. Virkelig synd, for den var ret fed :(

    SvarSlet
  9. Sille: tænkte nok at det også var derfor at der ikke kom forargede kommentarer :)

    Fuglen; dragten kan købes hos Urban Outfitters... Jo, det overvejer jeg da også, ved godt nok ikke lige hvordan det fungerer, men det får jeg nok op at køre på et tidspunkt:)

    Jazz: Ej ØV! Hold da op en lidt træls ting! Den ser også sådan lidt plastic-agtig ud.... TAK for advarslen!

    SvarSlet