lørdag

Lørdag

Photobucket
Photobucket
Sikke sindssygt mange muligheder Photobucket byder på i sit redigeringsprogram. Det må være det der hedder akademisk photoshopping, når man sådan overspringshandler ved at sidde og pille ved sine billeder.... Sidste uge bød ligeledes på ret meget akademisk rengøring, altså det forhold, hvor man pludselig overvældes af en uafvendelig trang til at gøre rent, pudse vinduer og sortere vasketøj. Hvilket føles som en lettelse og rent faktisk som ganske fornøjelige aktiviteter i modsætning til at skulle skrive sit videnskabsteoretiske afsnit... Billederne er fra i går, hvor det lige lykkedes mig at tage et par billeder, før jeg hældte kaffe ud over mig selv og min nye Weekday t-shirt....(U)heldigvis gik det hverken ud over bøger eller computer. Og ja, så får I lige sådan en rigtig kliché japaner-hilsen. Også selvom jeg slet ikke er japaner. I mange danskeres øjne er det vel nok sådan same-same, potato-potata, såeh... Ups, der smuttede vist lige en fordom eller to ud imellem sidebenene. Det kan jo ske for selv den bedste;)

Nå, men jeg har nu en ganske legal grund til at forlade bøgerne for nu. Der skal nemlig laves mad. Og det skal dælme gå hurtigt kan jeg se på klokken. I dag skal vi have noget så eksotisk som koteletter i fad. Ligesom med så meget andet føler jeg mig knapt så inspireret i disse dage, hvor det mest af alt bare handler om at få et eller andet i skrutten. Kan I have en god lørdag! I aften skal jeg stene med J. Vi skal endelig se "The imaginarium of dr. Parnassus" og vi glæder os!

3 kommentarer:

  1. Ej hvor cool, du ligner lidt en tegneseriefigur ;)
    Photobucket - er det et program du har købt, eller kan man finde det et sted? :)

    SvarSlet
  2. Hej Holly, Photobucket er et billedprogram, hvor du kan lægge dine billeder ind via nettet. Som udgangspunkt er det gratis, men når man har opbrugt den gratis bandwidth vil de gerne have penge ud af en bagefter.... Jeg bruger det til at holde styr på mine blog-billeder og også indimellem til at redigere lidt. Tinypic.com er vist også udemærket og findes også gratis på nettet.

    SvarSlet
  3. Okay tak for det :) det kunne man jo overveje...

    SvarSlet