torsdag

Torsdag

Photobucket
Så blev det torsdag og i dag står den endnu engang på analyse, analyse og analyse. Jeg kan slet ikke beskrive, hvor meget jeg glæder mig til at være færdig. Seneste køb er en skuldertaske i kernelæder købt over Trendsales til 120 kr. Da sælgeren i første omgang havde glemt at sende den, smed hun derfor en lille pung oveni. Flink sælger! Og tasken er ret fin og kan også bruges som clutch, selvom jeg ikke er så god til at rende rundt og holde fast på en taske på den måde....

Nå ja, og t-shirten er også ny og fra H&M til kun 40 kr (!). Er vild med mønstret og har også bestilt nederdelen over nettet. Har ellers besluttet mig for ikke at købe mere billigt bras, da alt ligesom synes at gå i stykker for mig pt. hvilket måske er et tegn på for meget billigt lort! Seneste måneds ulykker består således i en ødelagt ny taske, ødelagte sko og et par denimleggins, som heller ikke kunne holde til presset længere:) Så lige så snart jeg har det her overstået, skal jeg igang med at reklamere, lappe og forsåle. Nu må jeg hellere komme i gang. Altså med den dersens opgave. Men jeg må hellere liiiige lave en kop kaffe... Hav en rigtig god dag ;)

3 kommentarer:

  1. Kan virkelig godt lide tasken!
    Jeg havde nederdelen til at ligge i indkøbskurven på nettet og har lige opdaget, at den er udsolgt-ØV. Må ud at kigge i butikkerne, for det er bare et rigtig fint mønster!
    Held og lykke med opgave :) / Emma

    SvarSlet
  2. Ej træls, jeg har bestilt den i to str. så hvis ikke du finder den kan jeg evt. skrive til dig, når de engang kommer, da jeg jo kun skal beholde en str.... : )

    SvarSlet
  3. Ej hvor smart... Jo tak -jeg vil da lige skrive hvis jeg ikke finder en i hvert fald :)

    SvarSlet