onsdag

.. bare en gammel las...

Photobucket
Kvinder laver nogen gange det der trick med at købe nyt tøj, lægge det i skabet for derefter at tage det på efter noget tid og når folk så spørger til det, er det såmænd bare en gammel las fra skabet - sagt ganske henkastet selvfølgelig! Det skulle jo nødig se ud som om at man endnu engang har købt noget nyt tøj! Ok, men mit tøj i dag ER så rent faktisk noget af det ældste i mit skab, da jeg jo skifter en del ud i det, som man jo nok gør, når man for det meste køber highstreet. Jeg synes heller ikke kun, at jeg vil lave "dagens", når jeg har noget nyt at vise, for det sætter pengepungen jo ligesom sine naturlige begrænsninger for.

Skjorten er måske 4 år gammel og fra Object (dengang jeg synes det var nyt og spændende) og sandalerne - som jo rent faktisk er sådan lidt "clog-agtige" i det (uden at ligne en træsko!) er lige så gamle og fra Bianco. Jeg havde dem også i brunt kernelæder, men solgte dem i et øjebliks pengemangel, hvilket jeg godt kan fortryde nu. De er nemlig superrare at gå i! Og så giver den lille hæl lige et ekstra løft til alt det, der nu engang trækker i tyngdekraftens retning! Synes ellers at mit skab er blevet sådan lige lovligt tomt og kedeligt efter at have ryddet ud, men omvendt får jeg nok brugt noget af det gamle oftere, når man rent faktisk kan se hvad skabet rummer. Jeg har dog sindssygt lyst til at købe en hel masse nyt tøj, så jeg holder mig pt. langt væk fra byen, så går det nogenlunde med at holde dankortet i ro!

Jeg er i øvrigt rigtig glad i dag (deraf det store smil!). Jeg ved ikke helt hvorfor, men behøver man også en særlig grund? Solen skinner, mine drenge er dejlige og sommeren tegner foreløbig lys og dejlig. Også selvom jeg hverken skal til Roskilde eller på udenlandsrejse, så er jeg nu sikker på at det bliver en god sommer alligevel! Hav en fortsat god aften ;)

2 kommentarer:

  1. HOV!! Din blog er jo slet ikke til at kende!
    Det er dog en flot forandring! way to go! :)

    //Benedikte, trofast læser!

    SvarSlet
  2. He he, tak for det:) Ja, der skulle ske lidt nyt, nu det er "sommer"!

    SvarSlet