tirsdag

H&M

Elsker jo selvfølgelig halskæden og har selvfølgelig også allerede købt den, da den jo bare lige er mig, hvilket en hel del andre kvinder nok også kan overbevise dem selv om, mens de kigger rundt på alle de andre som også har anskaffet sig den.... Tror nu næppe at den rammer den samme hype som tribalkæden fra sidste år og denne gang har Anywho jo heller ikke vist sig med den ;)

Nå, men jeg faldt egentlig umiddelbart for toppen på H&Ms webshop. Ikke fordi der er noget banebrydende ved den, men har længe ledt efter en fin kort sweater-ting til at kaste over en længere tanktop her til sommer. Den er så selvfølgelig - but of course, allerede udsolgt i min størrelse. Skoene synes jeg er totalt fine. De er overhovedet ikke min stil, men de er altså stadig ret lækre! Find herlighederne her!

2 kommentarer:

  1. Jeg er også hoppet på både bluse og halskæde! :D

    /Anna
    http://infashionwetrustblog.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Ja, halskæden er noget af et "hit", håber alligevel at ikke alt for mange får den ligesom den fra sidste år, det var næsten lige ved at være for meget:)

    SvarSlet