onsdag

Nué notes

I går tipsede Brigitte mig om et udsalg på Nué Notes online shop og da hun nævnte ordene "skind" og "300 kr" i samme sætning, måtte jeg i dag straks kigge nærmere på det dersens udsalg. Der er desværre allerede ved at være udsolgt af de gode ting (Øv, havde håbet på skindvesten!) men der er stadig kup at gøre, og hvor kan man ellers finde en skindjakke/vest til 300 kr, en fin skjortekjole eller en 100% silkebluse til 150 kr?!?!? Jeg overvejede kort den blå silkebluse, som også fås i kjolelængde, men portoen er altså på 75 kr for køb under 1000 kr, så holdt mig alligevel i skindet!

T-shirtsene fra Marc By Marc Jacobs er desværre ikke på udsalg, men jeg er især lun på den mørkeblå. Elsker hans humor og skæve tilgang til tøj - at det ikke nødvendigvist skal være så højtideligt og voksent det hele! T-shirtsene koster dog 650 kr, så indtil videre nøjes jeg med at kigge på dem og overveje om den vil være fedest i navy eller beige.... Find Nué her!

Og jo, jeg ved godt at jeg pt. viser nogle "dyrere" mærker og tøj som jeg normalt ikke ville vise, da jeg jo skal forestille at være "SU-venlig", men det er altså under udsalg, at man netop kan tillade sig at gøre lidt dyrere køb og faktisk spare nogle penge i det lange løb. Så længe man bare holder det nogenlunde "klassisk" og husker reglen om, at man ikke skal købe noget, bare fordi det nu er sat ned og virker "billigt". Man skal købe det, hvis man virkelig mener, at det kan tilføre noget nyt til ens H&M/Zara/Monki/Weekday garderobe. Den blå silkebluse ville fx. være et langtidsholdbart køb og dermed et godt bud på en tilbudsvare som i mine øjne ville kunne bruges både nu og om 5 år. Hmm... Jeg må hellere logge af nu, inden jeg får overbevist mig selv om det "fornuftige" i at trykke køb til den!

4 kommentarer:

  1. ... Hvor er du bare tarvelig.
    Jeg havde lige trænet det der med selvdisciplin og impulskøb og så sker det her.
    375 kr.
    Vuuups!

    SvarSlet
  2. Samme her - for 375 kr. lækkerhed ned i kurven og på vej til mig;-)

    SvarSlet
  3. Uh, hvor er I heldige :) Undskyld, jeg frister, men det er bare fordi jeg ikke selv må/kan købe noget, he he!

    SvarSlet
  4. Thank you for sharing your useful ideas. I can testify that all the planning and decision-making can be really challenging.Regarding other tips: keep your sense of humor. Do whatever it takes to laugh together and don't focus on perfection.This is attribute to I bought sexy mini dress.

    SvarSlet