lørdag

En varm fornøjelse...


Hvad angår nye trends er jeg ikke umiddelbart helt vildt stemt for det meget ladylike-look som fashion-eliten dikterer, men hvad angår rulam er jeg virkelig på! Det har jeg nemlig altid elsket!Og det både hvad angår frakker og som fór i støvler!  Damn you, vandskade i ´98 som ødelagde min elskede rulamsfrakke, som var opmagasineret hos mor og far, mens jeg var på high school.... Den har jeg godt nok tit savnet, faktisk hver eneste vinter, hvor jeg bander over frakker, som bare ikke er varme nok til det danske vintervejr....Dengang var jeg heldig at finde den i en genbrugsbutik, hvilket aldrig er sket for mig siden. Det er nok ret sandsynligt at mange nu igen vil overrende de danske genbrugsbutikker for at støvsuge dem for alt, der engang har sagt mæh...! Selv vil jeg hellere gå på jagt på nettet, tror klart der er større chance for gevinst der! Se fx. denne her fine sag som er på auktion på Ebay. Find den her! Auktionen slutter d. 4. august. Jeg springer klart over, for selvom jeg synes godt om Burberry Prorsums aviator-jakker, så er snittet ikke superflatterende for en af min størrelse, men lækker ser den altså ud! Og nej, den er ikke fra Burberry, men den lugter da lidt af øh, får...?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar