lørdag

No Acneholic




Kritiske røster beskylder nogen gange bloggere for at falde på halen hver eneste gang der sendes nye Acne-styles på gaden. Det synes jeg måske er en kritik der falder lidt ved siden af, ihvertfald for de flestes vedkommende. Fx. har der vel været både bifaldende, men også ret skeptiske meninger om Admire-skoene, som jeg personligt ikke synes er specielt fede... Jeg tror faktisk bedst, at jeg kan lide mærket, når det holder sig til det lidt klassiske, som dog sjældent bliver kedeligt, da det altid lige har nogle fine detaljer. Og så kan man altså godt mærke forskel på en Acne-tee og så en fra H&M....  Alt andet er vist lyv....

Så selvom jeg ikke har råd og selvom jeg ikke er ubetinget begejstret for alt hvad de laver, så kan jeg alligevel ikke lade være med jævnligt at klikke forbi deres webshop. Lige nu er jeg virkelig vild med denne her skjorte og så synes jeg at buksedragten er en af de smukkeste som jeg har set i lang tid. Jamen altså, se lige, hvordan den falder!?!? Hvis jeg så bare var den klassiske, stilede type - helst med kilometerlange ben... og med en knapt så tom konto...!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar