søndag

Boots!


Synes virkelig at der er usædvanligt mange fede efterårsstøvler fremme pt. Som gør det svært at vælge! Jeg har et par grå nitteboots fra sidste år, som jeg egentlig ville beholde, da jeg stadig synes om dem, men når jeg ser den sorte python-agtige støvle fra Gardenia, får jeg næsten lyst til alligevel at sælge dem og spare op til de her!

Jeg har på det sidste været sådan lidt småtræt af wedges og har derfor også solgt flere af mine egne. Synes stadig det er lækkert, men hold da op, hvor er det bare over det hele, ja selv Føtex laver nu wedges! Som lidt ligner dem fra Mentor. Synes dog den her støvle, der også er fra Gardenia er ret fin. Også selvom den lidt ligner den fra Minimarket. Og den som Vagabond nu også har lavet. 

Nu vi snakker om at kopiere (eller lade sig inspirere, ahem...), så så jeg også lige den anden dag i Magasin, at Malene Birger har lavet sin egen (meget vellignende!) version af Burberry støvlen fra sidste år. Jeg fik ikke lige taget et billede af den, men I ved nok hvad jeg mener, hvis jeg siger sort plateaustøvle med sok, spænder og dræber-gummi-hæl? Så nu er det altså ikke længere kun de billigere mærker som Friis co. og Bianco, som kopierer, undskyld, lader sig inspirere på livet løs.... Det kan man så begræde eller kritisere, men for os købere giver det alt andet lige flere prismæssige valgmuligheder og så kan man jo selv vælge, hvilken værdi man tillægger eller netop ikke tillægger et givent mærke...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar