søndag

Provider lædershorts

Photobucket

Jeg er helt stolt af, at jeg i løbet af de sidste par måneder "kun" har købt en kjole og et par shorts. Og en cardigan og en sweater. Og en creme og vist nok også et par støvler. Ok så, det var vist ikke så lidt alligevel... Til gengæld har jeg fået solgt flere par sko (wedges) og også en del tøj på Trendsales, så mine køb er næsten finansieret på den vis.

OG så har jeg faktisk undgået de der highstreet-impulskøb, hvor jeg står med noget bagefter, som faktisk bare overhovedet ikke er sagen alligevel. Og de er altså de værste køb. Hvor man ærgrer sig over at finde det i skabet et par måneder senere hen. Med prismærke på. Og så kan fx. 150 kr alligevel vise sig at være alt for dyrt! Sådan nogle køb har jeg ikke gjort mig på det seneste, så det er nok nærmere det jeg er stolt af!

Et af mine juli-køb er de her skindshorts fra Provider. Sådan nogle har jeg jo villet have i en evighed, men enten har gennnerens bud været aaalt for 80`er små, eller også har butikkernes forskellige bud enten været for pleather-agtige eller alt for dyre! De her fandt jeg på Trendsales til en mere end fair pris og dem vil jeg bruge her til efteråret med strømpebukser, strik og et par ankelstøvler.

6 kommentarer:

  1. Har præcis de samme shorts!
    Købte mine sidste sommer, og de bliver bare lækrere og lækrere med tiden. Tror, du bliver lige så glad for dem, som jeg er for mine ;)
    - Thilde

    SvarSlet
  2. flott shorts! denne kommer til å gi deg mange hotte outfits fremover!

    feel free to stop by sometime!

    xx T

    SvarSlet
  3. Ej, jeg er sikker på jeg har luret på de samme shorts. Er jo Provider-fan - de bliver garanteret dejlige her om lidt. Godt køb!

    SvarSlet
  4. Tak, håber også de bliver et hit, har ikke rigtigt haft dem på endnu...

    SvarSlet
  5. Får vi dem ikke snart at se på? :)

    SvarSlet
  6. Jo, skal nok smide et billede en dag snart, tænkte at det ikke var så vigtigt, da alle mulige andre jo også har sådan nogle efterhånden... :)

    SvarSlet