tirsdag

Shoebiz/Gardenia

Photobucket
Har jo jagtet et par brune flade støvler i lang tid, fordi jeg manglede noget komfortabelt fodtøj (der ikke var wedges!) og har søgt vidt og bredt efter støvler, der kandiderer til titlen "de helt perfekte flade efterårsstøvler". Nu har jeg så fundet disse her (øverste billede) fra Shoebiz, som netop er kommet i butikkerne, men nu synes jeg pludselig alligevel, at jeg mangler noget kilehæl, noget højde og noget...Et eller andet...Måske fordi de er så klassiske, at de næsten grænser til det kedelige? De kom med hjem, men skal lige overveje dem en ekstra gang. Synes jo egentlig, at de kunne være et godt supplement til mine godt brugte Gardenia støvler (nederst til venstre) som, ja ja, ved godt de ligner Pistols, enough said, men hold da op, man kommer godt nok ned på jorden med dem! Ideelt set ville jeg faktisk helst bare have dem fra Gardenia i brun, men de er så vidt mig bekendt ikke lavet. Endnu. Kom nu Gardenia, var det ikke en idé at lave dem i brunt læder????

Støvlerne på billedet nederst til højre er også fra Shoebiz og nye i butikkerne. De er da fine, men synes måske, at de lidt ligner alle de andre wedges der også er fremme for tiden. Synes ikke der er de store variationer i de forskellige mærkers design lige nu - også fordi de kopierer på kryds og tværs, så det eneste der egentlig er forskel på er måske pris og kvalitet? Jeg tror altså at jeg har fået mig lidt af en wedges-overdosis. Lidt ligesom når man har spist for meget af sit yndlingsslik....Selvom man elsker det, kan det bare alligevel blive for meget! Omvendt, hvis alternativet er at hele modebøtten vender og vi skal til at gå i sko med spidse snuder og kittenheel, ja, så foretrækker jeg nu alligevel wedges...!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar