torsdag

Slingback og spidse snuder

Jeg går jo egentlig slet ikke i sådan nogle sko her, men skulle det være, skulle det være dem her! Også selvom de er spidse OG med 80`er slingback.... Hvilket jeg egentlig slet ikke er sikker på, at jeg er klar til igen. Ok, spidse snuder bliver jeg ALDRIG klar til igen, men det samme sagde jeg vist engang om skulderpuder... Men med brunt læder og en diskret plateu som formildende omstændigheder, kan jeg måske godt leve med en spids snude og en elastik på anklen. I princippet kunne man jo egentlig være rimeligt ligeglad med modetendenser, hvis ikke det lige var for den mindre detalje at tendenserne jo desværre ofte dikterer, hvad der er i butikkerne = hvad jeg har af muligheder for fashionabelt fodtøj...

Sevita slingback court shoes fra Topshop 68 £.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar