torsdag

Debell - rabat uge 41

I denne uge tilbyder Debell.dk 20% rabat på udvalgte styles, hvilket desværre IKKE inkluderer de lækre
nitte-sneaks fra Sam Edelman. Der er nu alligevel fristelser i farvandet, men jeg skal simpelthen bruge så lidt penge som overhovedet muligt denne måned, så jeg har "lommepenge" til Seoul-turen, men synes da bare at I andre bare skal slå jer løs!

Har lidt travlt i de her dage, men vil bare lige sige tusind tak for de mange søde kommentarer til mit indlæg om Korea-turen:)

3 kommentarer:

  1. Kære Blogger. tak for jeres indslag, men desværre giver vi ikke rabat på Sam Edelman ( ved dette billed står der nyheder ) der gives kun rabat på de varer hvor der ved billeder står 20 %. KH

    SvarSlet
  2. nå Camilla kom mig i forkøbet med at skrive at det desværre ikke er de Sam Edelman sneakers der er 20 % på. Det sælger de vist for godt til at man vil gøre :-)
    -Katja

    fashionbysobczak.blogspot.com

    SvarSlet
  3. UPS! Der var jeg vist for hurtigt ude - tak for rettelsen - jeg har rettet det i teksten nu:)

    SvarSlet