tirsdag

LOVE

 
Både min kæreste og jeg har været syge denne her weekend, så vi har b.la. fået taget hul på den afsluttende sæson af Lost. Og hvor er det bare svært at stoppe igen, når man først har trykket "play"! Jeg har dog også siddet og genset den efterhånden ikke helt ny film "Before sunrise" med de meget unge og meget smukke skuespillere, Julie Delphy og Ethan Hawke i deres måske bedste alder. Og hvor ER det bare en skøn film! Det er vel ret sjældent at en romantisk film både taler til hjernen OG til hjertet, men det synes jeg virkelig at den her gør. Der er ikke meget romantiker tilbage i mig, men den her film og dens efterfølger "Before sunset" (som jeg så aftenen efter...) kan virkelig bringe pladderromantikeren frem i mig påny.
Aaaah, ung kærlighed lever for evigt:)

2 kommentarer: