tirsdag

Ladylike

Photobucket
PhotobucketPhotobucket
Jeg bliver nok aldrig sådan helt ladylike, men jeg kunne simpelthen ikke stå for den her brune uldjakke som jeg fandt i en genbrugsbutik til kun 45 kr. Synes den giver sådan nogle fede efterkrigs-associationer som jeg er helt vild med. Godt nok mumlede historielæreren vist nok noget om hunulven Ilse, men lad nu det ligge...

Frakken er en perfekt str. S og så er det 100 % ægte uld, hvilket betyder at den rykker direkte ind og tager førstepladsen som den absolut varmeste frakke jeg ejer. Okay, længden er nok lige i overkanten, så planlægger at nappe nogle centimenter af, så den kommer til at stoppe under knæet i stedet for et par centimeter over jorden, men så skal den også nok gå hen og blive rigtig fin! Skal bare lige finde en skrædder der kan lægge den op, da jeg jo ikke selv ejer en symaskine.

Tasken er sådan en rigtig stor kleppert som både kan bruges som oversize clutch og som håndtaske. Jeg må ærligt indrømme, at jeg ikke rigtig ved, hvad jeg skal bruge den til, men har altid svært ved at modstå sådan noget okseblodsfarvet læder, da det nærmest er min yndlingsfarve, så den røg også med hjem til kun 40 kr.

3 kommentarer:

  1. er vild med tasken!! :) elsker genbrugsfund, prisen og unikheden gør at jeg altid føler jeg har gjort et kæmpe kup! :)

    www.thegirlandthedreams.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Egentlig synes jeg frakken er super cool i dens nuværende længde...den mindre vildt meget om en uldfrakke jeg lige har købt i H&M!

    SvarSlet
  3. Pernille; har det på præcist samme måde. Det ER jo også kup man gør sig!

    Ida; synes også at længden er fin, men måske bare ikke når man er så lille som jeg er....

    SvarSlet