mandag

Ebay armyjakke


For et par dage siden modtog jeg min nye armyjakke. Den er rigtig fin og helt ny og sprød i stoffet (næsten lidt for sprød i det...) og eneste forskel på denne her og min gamle er, at den her ikke har en løbegang med snor i livet. Tror i øvrigt at der er flere at få, for så vidt jeg kan se, har sælgeren stadig 6 stks. tilbage i skrivende stund. Sælgeren skriver godt nok, at der kun sendes til UK, men bare skriv og spørg, så er det ikke noget problem. Jeg kom af med ca 120 danske kroner, hvilket inkluderede hurtig forsendelse fra UK. Man skal dog vist være obs på, at det ikke nødvendigvist er en ny jakke man modtager, så derfor er det ikke sikkert, at den vil ligne denne her på en prik. Men læs hele teksten, ligesom man jo altid skal, når man handler på Ebay.
Find sælgeren her!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar