søndag



Dvd`er som jeg skal have set i den nærmeste fremtid. "Armadillo" fordi den skal man bare se. Også selvom jeg ikke gad at se den, da den gik i biografen. Synes det må være del af pensum, hvis man bare er det mindste kritisk overfor Danmarks rolle i krigen i Afghanistan. Og "I´m still here"... Ja, hvad kan man sige andet end at man da bliver nødt til at se historien om Joaquins karriereskift fra skuespiller til rapper. Hvilket der vist var flere sladdermedier der hoppede på i første omgang, men som senere viste sig bare at være en del af den mockumentary som han skulle lave med Casey Affleck. Under alle omstændigheder lyder det som en fed historie, så den skal jeg helt sikkert se en af de kommende aftener. 

Håber I har haft en god weekend! Min er gået med diverse fødselsdage og familiehygge, så den gik sørme hurtigt! Er næsten ved at være i bunds med julegaver, dejligt, så synes jeg nemlig at man kan nyde tiden lidt mere :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar