mandag

070311

Photobucket
Et meget hurtigt billede af mit tøj i dag som vist nok ikke kunne være mere simpelt. Acidwash tee fra Monki, grå neglelak og højtaljede sorte jeans fra Gina Tricot og så er man good to go! Jeg købte bukserne i november og skal vist lige have set på, om de mon stadig har den samme model, da jeg er gået hen og er blevet ret glad for dem. Desuden har jeg besluttet mig for at 2011 skal være det år, hvor jeg igen vil iføre mig et par praktiske jeans som supplement til kjoler, nederdele og de der fordømte gamacher som jeg tilsyneladende er vokset lidt sammen med. Og da jeg kun ejer ét par jeans foruden de her, er det vist ikke for meget forlangt! Skal så bare have fundet de rette, hvis ikke Gina har flere af de her. Modellen hedder "Tove", hvis det skulle sige jer noget. Og så vil jeg for en gangs skyld undlade at kommentere på navnet...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar