onsdag

Det er jo bare ben!



Det burde jo ikke ligefrem være en overraskelse at sommeren er på vej, men at man allerede nu skal have shorts og sommerkjoler frem, må jeg nok indrømme er kommet lidt bag på mig. Og udover det lettere skræmmende syn af vinterblege ben (og det er mine altså også!) må jeg nok også indrømme, at jeg bare overhovedet ikke føler mig parat til at hoppe i noget som helst kort i bare ben. Jeg plejer jo ellers ikke ligefrem at have et problem med korte længder, men der er bare kæmpestor forskel på et par skanker i nogle mørke, dækkende og camouflerende strømpebukser og så bare ben, hvor man rigtigt kan se alle de der skavanker, som man gladeligt havde glemt vinteren over. Og hvorfor har jeg egentlig altid blå mærker som en 10.årig på benene? 

Nuvel, nok om mine skanker og skavanker, jeg tager ned at træne i dag, det hjælper altid lidt - både på selvfølelsen, humøret og forhåbentligt også lysten til - på længere sigt - at vise lidt bare ben. Og når det er tilfældet, gad jeg virkelig godt hoppe i et par shorts i lette, luftige materialer som dem der er vist ovenfor. Synes især virkelig godt om dem fra Tiger of Sweden, men de er møgdyre, så håber på at finde noget (meget) billigere. Sommeren er jo trods alt ret kort i Danmark. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar