fredag

Onsdag

Photobucket


Photobucket

Sådan her så jeg ud i onsdags i den røde vintage-skjorte, som jeg fandt i KBH forrige uge kombineret med en gammel nederdel fra H&M. Er blevet ret glad for den røde farve, men finder den nu stadig nemmest at kombinere med sort. Der sker meget lidt på bloggen pt. men lige som så mange andre studerende nok konstaterer hvert forår, er det en travl tid - og så er der jo også lige det med det gode vejr, som helst skal nydes, mens det er der, for ikke at forglemme familien, som også trækker gevaldigt i mig.

For at bloggen ikke skal gå komplet kold i mellemtiden, vil jeg forsøge at tage så mange outfit billeder som muligt og der må I fortsat tage til takke med indendørs billeder. Prøvede faktisk at tage nogle udenfor den anden dag, men sollyset var simpelthen så skarpt, at jeg knapt nok kunne klare at kigge i kameraets retning, så det går bare ikke lige nu. Outfit billederne bliver nok også postet med lidt forsinkelse indimellem, men hey, det da bedre end ingenting, ikke?

4 kommentarer:

  1. hvor er du smuk, Charlotte..den røde er virkelig flot til dig :-)
    -Katja

    SvarSlet
  2. Er fuldstændig enig med Katja at den røde farve er flot til dig. Det var lige det jeg ville skrive, men Katja kom mig i forkøbet.

    Jeg er forresten flyttet hjem til mit gamle webjem. Kigger du forbi? :-)


    /Chau
    www.thetigerakachau.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Tak Chau! Ja, når det kommer til det med farver, så skader det bestemt ikke at være lidt gylden i huden:) Hvorfor er du flyttet tilbage? Jeg kigger forbi:)

    SvarSlet