onsdag

Kimono


Seneste besættelse er tanken om en kimono som både skal være lang nok til at kunne bruges som let jakke/cardigan og som kjole. Og gerne med en masse farver på. Har fundet nogle frem på Ebay og min favorit er den nederste. Den kunne jeg godt lige se mig selv daffe rundt i her til sommer med en let kjole indenunder, solbriller og et par lædersandaler. Men klik på linket under billederne, hvis I skulle være interesserede. Tror jeg holder øje med den nederste, men kender jeg mig selv ret har jeg nok glemt alt om den om et par dage. Og har jeg ikke det, så det jo være ægte kærlighed og så kunne jeg måske overveje at lægge et bud. 

5 kommentarer:

  1. Wauw! De to sidste er jo SÅ flotte.
    Fuck altså ! Må.stå.imod.shoppetrang.

    SvarSlet
  2. He he, ja det er også dem jeg bedst kan lide. Den anden dag fik jeg heldigvist stillet min shoppetrang med sko til drengene. Godt man har børn, så kan man altid shoppe til dem, når man ikke "må" til sig selv:)

    SvarSlet
  3. Præcis! Otto er også lige blevet et par bukser og en hættetrøje rigere :)

    SvarSlet
  4. eeeej hvor er de flotte, den sidste er også min favorit :-)
    -Katja

    fashionbysobczak.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Ja, tror desværre den ender med at blive lidt dyr, ellers havde jeg måske budt:)

    SvarSlet