onsdag

Lash power

Jeg har længe manglet en ny mascara og endte derfor med dette sæt her, som var på tilbud til 195 kr (altså selvfølgelig uden Depend neglelakken...) Normalt bruger jeg Cliniques high definition, men når nu der var tilbud på en anden en med lidt ekstra godter oveni, kunne jeg jo ligeså godt prøve deres Lash power mascara, som skulle være en mascara der kan holde op til 24 timer for derefter at blive fjernet med lunkent vand. Jeg har kun prøvet den en enkelt gang og umiddelbart virker den helt fint. Den giver især længde og så er holdbarheden også umiddelbart god. Den drysser ihvertfald ikke. Derudover har den en meget lille børste som er perfekt til sådan en som mig, der ikke har verdens allerlængste og kraftigste øjenvipper, da den også kan nå de helt små hår. Jeg synes dog måske at den gør vipperne lidt stivere end high definition, men det skyldes nok at det er en anden formel. 

Med mascaraen fulgte en fullsize eyeliner med farven "black diamond", hvilket vil sige sort med lidt glimmer i. Bruger sjældent kohl, men den er jo altid rar at have. All about eyes serum skulle angiveligt kunne få bugt med de der poser under øjnene. Dem har jeg ikke så mange af endnu, så jeg synes mest af alt bare at den er fiks med den lille sølvkugle-tingest som man lige ruller en gang under øjnene og som køler på en rigtig behagelig måde. 

2 kommentarer:

  1. Det var da et dejligt og billigt(!) sæt! :-)
    Mascaraen lyder i hvert fald god, med den lille børste og nem fjerning med vand.

    Marie-Louise
    http://posgaard.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Ja, sådan nogle tilbud er svære at stå for, især når man alligevel skulle købe en...:)

    SvarSlet