mandag

MAD

Photobucket

Måske jeg har vist den her ret før, men den er altså også bare god, så den fortjener at komme på igen. Det er en af de retter som er perfekte til de dage, hvor man kun lige har 20 min. til at lave mad og alt den kræver er noget kogt ravioli eller tortiglioni, der blandes med en bøtte ricotta og noget pesto. Når den serveres, blander man frisk parmesan, rucola og i det her tilfælde, små ovnbagte danske tomater, sammen med pastaen og så har man altså en sindssygt hurtig, meget velsmagende og vel også relativt sund ret på ganske kort tid.
Photobucket

Den her basse er så til gengæld knapt så sund. Men det er jo altså også lige meget, for skal der chokoladekage på bordet, så skal der altså chokoladekage på bordet og så kan man lige så godt gå all in og gøre det ordentligt! Ikke noget light-kage til os... Den her har jeg så ikke selv kreeret, dertil rækker mine bageevner slet ikke, men til gengæld har jeg en kæreste som er god til engang i mellem at tage kager med hjem <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar