mandag

Mere fra Nelly..

Photobucket

Photobucket
Da jeg købte Abby-sandalerne, var det ikke det eneste der havde sneget sig med i pakken fra Nelly. Jeg havde også købt disse her to dele fra et mærke der hedder Jeane Blush, som jeg overhovedet ikke kender, men som så fint ud til en ret favorabel pris. Den øverste bluse faldt jeg for pga de åbne skuldre og mønstret, men da jeg prøvede den på, kunne jeg alligevel ikke med det der tunika-snit, hvor taljen sidder helt nede om hoften (hvorfor man nok næppe kan betegne det som taljen, men elastikken i hvert fald og I ved nok, hvad jeg mener), så den er allerede sendt retur. Ellers ærgerligt, for jeg synes om udgangspunkt at den var fin, men snittet var bare helt forkert til mig. 

Nederst er et par shorts af den type som umiddelbart ligner en kort nederdel. Jeg er jo vild med blomster i forskellige udgaver og tænker, at de her kan være fine til sommer, som jo selvfølgelig bliver både varm, lang og fuldstændig perfekt, ikke? Det håber jeg i hvert fald på, for indtil videre har jeg kun haft shorts på en enkelt dag, da jeg ellers har syntes at det har været for koldt til det. Og nu mangler jeg vist kun nogle sandaler til den mindste, og så har jeg vist ikke flere undskyldninger for at shoppe mere sommertøj!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar