lørdag

Tirsdag

Photobucket


Photobucket


Photobucket

Tirsdag nåede jeg lige akkurat at få fundet nogle shorts frem før det begyndte at regne om onsdagen. Og ja, mine gule Converse er ret smadrede, men tror liiige akkurat at de måske kan holde en enkelt sæson mere, før de giver helt op. Havde ellers givet sønnike dem til at smadre rundt i, men knægten har åbenbart allerede lidt af en mening om sådan noget, for han meddelte mig ihvertfald, at han ikke er så vild med de der "skrappe" farver på skoene for "de tager ligesom for meget opmærksomhed.."... Ok så, jamen så bruger jeg dem da bare selv op, skal det være på den måde... :)

Tror i øvrigt stadig at mit absolutte yndlingstøj er min armyjakke. Og jeg kan virkelig godt glæde mig over, at den ikke længere er så hypet som sidste år, for så har jeg den lidt mere for mig selv i stedet for at se dem over det hele :)

TAK for kommentarer, som dog er forsvundet af en eller anden grund...

3 kommentarer:

  1. Du kan vaske Converse i vaskemaskinen, så bliver det noget pænere :) Det gør jeg med succes efter diverse festivaller/skovture osv :)

    SvarSlet
  2. Du er altså bare så pokkers laber til de outfits der! Jeg er så imponeret hver gang over dine outfits :) de er skæppe skønne, er de!

    Fed detalje med lakken, der passer til skoene - og fedt du bruger gul i dit outfit i det hele taget!

    Kæmpe thumbs up her fra!

    SvarSlet
  3. Mia - tak for tippet - de har faktisk været vasket én gang i vaskemaskinen tidligere:)

    Michelle - og du lægger altid nogle søde kommentarer, det er enormt dejligt:) Tak!

    SvarSlet