onsdag

Yvan i Seoul

Alle billeder er taget af Yvan Rodic

Når jeg ser de her billeder savner jeg godt nok Seoul... Det, at gå rundt blandt en masse mennesker som rent faktisk ligner mig, den lækre mad, de ufatteligt mange lækre butikker og markeder, de farvestrålende teenagers, kvindernes mælkehvide og ofte dybt misundelsesværdige rene hud (som jeg tilskriver tang, kimchi og en ordentlig omgang vedvarende blegecreme!) og ikke mindst koreanernes meget eksplicitte piktogrammer, hvor de advarer mod alverdens farer. Den med elevatoren grinte vi meget af, for den får da virkelig vist hvad der kan ske af gruelige ting og sager i en elevator, hvis altså ikke man passer på! Et andet eksempel var metroen, hvor et af skiltene tydeligt advarer kvinder mod at få deres stilethæle ned i revner og sprækker. En advarsel man såmænd også bør tage ganske alvorligt i de århusianske gader, der som bekendt er brolagt med ja, brosten, som er enhver høj skos værste fjende....Men hold da op, hvor ville jeg gerne tilbage. Snart. 

4 kommentarer:

  1. Hvor er det nogle smukke asiatiske kvinde(r) der er billeder af! :-)

    Dejlige billeder!!

    Vh Michelle
    MichellesModeslam.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Ja, det synes jeg også ;)

    SvarSlet
  3. Hvor ofte har du været i Korea? :)

    SvarSlet
  4. Hej Lene, jeg har desværre kun været der en enkelt gang, hvilket jeg har skrevet et par indlæg om. Smider et link, skulle du være interesseret. Du er også fra Korea eller hvordan?

    http://nutellah.blogspot.com/2010/10/en-prmiebanans-bekendelser.html

    http://nutellah.blogspot.com/2010/11/tilbage-til-kedelige-mandage.html

    SvarSlet