fredag

Beige Topshop-køb

Photobucket
Photobucket
Jeg fik aldrig vist mine køb fra den dag, hvor Topshop havde 50% rabat på alle deres varer. Smuttede som nævnt omkring magadullen i Århus, men blev faktisk en anelse skuffet. Havde tænkt at jeg kunne kigge på nogle skjorter og måske en blazer, men selvom det var få timer efter at de åbnede for "udsalget", så var der efter min mening ikke specielt meget at komme efter, hvilket min pengepung var ganske tilfreds med. Jeg fandt dog en fin beige neglelak til halv pris 30 kr og en løs, sommertee til omkring 60 kr, så helt forgæves gik jeg nu ikke (som om det måske nogensinde er sket!?!) Det er egentlig lidt pudsigt, for mens resten af verden går amok i blokfarver og neon, så har jeg lige nu allermest lyst til helt neutrale og klassiske farver. Måske det bare er noget med at blive ældre, for har da godt nok aldrig tidligere været farve-forskrækket, eller også er jeg bare blevet bedre til at shoppe tøj, som ikke hænger mig ud af halsen efter det første halve år... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar