torsdag

I aften skal jeg se...

Maya Albanas tv-dokumentar "Min smukke datter" (TV2 kl. 20.35) der handler om Unique-modellen Caroline Corinth og hendes mors kvaler med at skulle sende sin 15. årige datter ind i den store farlige modejungle. Hvor man som bekendt kan blive spist levende, hvis man er uheldig eller bare ikke moden nok. Og så synes jeg jo at det er lidt sjovt, at det er smukke Maya Albana der står bag programmet. Hende husker jeg fra 90`er bandet Nice Device, hvor hun var en rigtig lækker sild, der sang om Elvis og Cool coronas og nu er hun så blevet en "voksen" og seriøs dokumentar-instruktør. Respekt for det! Men synes da lige at vi skal høre "Cool Corona", og så kan man (altså dem på MIN alder..) jo passende sende nogle varme tanker tilbage til de tidlige teenageår, hvor den stod på sodavandsdiskotek, øller i busken udenfor, sugemærker og generel pinlighed..

4 kommentarer:

  1. Ja, den tror jeg også jeg ryger i fra sofaen. Kan godt lide moderens kommentar fra traileren " Hvad havde du regnet med?" Ville ønske der var flere mødre som hende i branchen.

    Og blev da lige i godt humør af Nice Device :-)

    SvarSlet
  2. Jeg skal helt sikkert også se den dokumentar!!

    Jeg husker Maya Albana ligesom dig;-). Dejligt med genhør af musikken fra min teeenagetid.

    SvarSlet
  3. Christina, ja det var også lidt interessant at se det fra moderens perspektiv, det er jo ikke fordi vi så tit hører om forældrene til de her purunge piger som entrerer modebranchen... :)

    Tine, ja, det kan godt være dansk musik anno 90`erne ikke just er god stil, men det var eddername sjovt - noget af det i hvert fald...:)

    SvarSlet
  4. Have you ever thоught about wгiting an еbook oг guest аuthоring on other sitеs?
    I have a blog baѕed upon on the same subjects
    you discusѕ anԁ would love to haνe уou shаre
    some storiеs/information. І knoω my visitοrs ωοuld
    appreciate your work. If you're even remotely interested, feel free to shoot me an e-mail.

    Take a look at my blog post: vodafone unlock iphone

    SvarSlet