mandag

Loafers love

Så skal jeg ellers love for at wannabe-effekten er trådt i fuld effekt for mit vedkommende, når det kommer til loafers (som vi vist kaldte hyttesko eller sejlersko dengang jeg var lille). Et rigtigt godt eksempel på, hvordan noget der egentlig først forekom mig retro på den grimme måde, nu med èt forekommer mig at være et mere end plausibelt bud på det næste, der kommer til at sidde på mine fødder! Jeg er vild med at de er sådan lidt mere maskuline i det end de mere feminine ballerinas, som aldrig rigtig har været min kop te og jeg kan lige se for mig, hvordan de kunne komplementere enhver kjole på bedste hverdags-vis....De sædvanlige sko-mærker er selvfølgelig allerede på banen med deres bud, men ellers er der også e-bay, såfremt man har lyst til at prøve dem uden at bruge en mindre formue. 

Jeg har fundet et par budgetvenlige af slagsen frem her, som kan købes på ebay lige her. Falder de ikke lige i din smag, så bare søg på "loafers" og så dukker der et utal af andre auktioner op. 

6 kommentarer:

  1. De er da vildt fine, dem du har fundet! :)

    SvarSlet
  2. Ja, ikke? Og så til den pris...

    SvarSlet
  3. Charlotte!!!!
    Så er det nu, nu, NU!
    Seks timer til Doha, syv timer i Doha, otte timer til Incheon.

    SvarSlet
  4. Line! VILDT! Jeg glæder mig på dine vegne, håber du får dit livs eventyr...:)Jeg kigger med på din blog! Stort knus herfra:)

    SvarSlet
  5. Hey,

    de brune ligner mine fra topshop. Købte dem i foråret til 170,- så det var da et scoop. Var slet ikke klar over at de ville blive så populære.

    /Chau

    SvarSlet
  6. Chau, hvor er du heldig, nej, håber heller ikke at de bliver FOR populære, det er altid en skam med noget som man godt kan lide, når det bliver overeksponeret og så dør fuldstændigt ud igen... :)

    SvarSlet