mandag

My eyes are green, ´cause I eat a lot of vegetables...

Nej, det er de så overhovedet ikke, der er vist tale om Erykah Badu...MEN - jeg har ihvertfald i lang tid ønsket mig nogle grønne t-shirts og i fredags fandt jeg denne grøn-melerede (hvis man da kan sige det?!) t-shirt hos Topshop og så nuppede jeg den sidste grønne t-shirt hos COS. Desværre i en str. XS og jeg befinder mig nu bedst i str. S i t-shirts, men det kan lige akkurat gå an....Da jeg prøvede den, opdagede jeg et lillebitte tiny hul på den ene skulder, hvilket jeg påpegede overfor ekspedienten, der så selvfølgelig slog halvdelen af prisen af, så den blev lige pludselig endnu mere billig. Er lidt spændt på, om den holder pasformen og den glatte overflade, for jeg gad godt vide, om der virkelig er så stor forskel på en 80 kroners t-shirt fra H&M og en 225 kroners t-shirt fra COS, når nu materialet er det samme?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar