mandag

Blotterfrakken...

Photobucket
Okay, her er så et eksempel på noget tøj, som jeg ved ville være helt og aldeles perfekt og som ville mere end opfylde alle mine hede frakke-fantasier....hvis jeg altså havde været noget højere end tilfældet er... Jeg vil gætte på, at modellen er 175-180 cm, hvilket nok ville betyde, at frakken sådan cirka ville nå gulvet for mit vedkommende. Øv! Det er fandme surt at være tæt på dværg-størrelse. Fedt nok, at man kan "act tall" som Salma Hayek siger, men det hjælper sgu ikke, hvis man gerne vil have sig sådan en rigtig mørk og lang tweed (blotter)frakke, som bare ville være perfekt med skinny jeans, boots og en oversize t-shirt.... ØV igen. Til alle jer langlemmede gazelle-tøser derude er frakken fra Cheap Monday og du finder den lige her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar