mandag

Want something else?

Undskyld, jeg spammer jer, der kom lige noget over mig... Enten var det bare besøget hos U.O, der lige gav mig blod på tanden til at smide adskillige indlæg.... Eller også vidner det bare om, at husbonden er til fodboldkamp med AGF-Esbjerg (hvilket betyder fri computer og ingen film i aften til os...= tid til at blogge). Faldt lige over det her totalt fine australske mærke, Something Else, der kan købes hos Urban Outfitters. Jeg har tidligere vist en sort/hvid printet kjole af mærket, som kunne købes via Piximarket (USA). Så er det alligevel nok både billigere og hurtigere at bestille fra U.O...
Photobucket

2 kommentarer:

  1. Jeg er helt vild med den midterste kjole!
    Nice blog du har for filan ;-)

    Ciao' en ny læser:
    http://www.fashion-affairs.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Ja, den er bare vildt flot - og meget, meget sommerlig.... Og tusind tak for de søde ord:-D

    SvarSlet