søndag

...And another one...

Photobucket
Indrømmet! Jeg er klar til rehab, for her er endnu et par sorte sko med lidt hæl.... Fra Vagabond... Modellen hedder "Antenna", og jeg har faktisk også et par ballerinas i samme model fra sidste sommer. Jeg tror grunden til, at jeg er gået hen og blevet sådan ret glad for Vagabond er, at de virkelig har formået at foretage noget af et modemæssigt kvantespring i løbet af de sidste år. Da jeg var teenager var mærket også fremme, især med grove støvler, for senere ligesom at "dø ud" i en lang periode, hvor jeg ikke engang ved, om mærket stadig blev solgt i DK. Svenskerne er dog vendt stærkt tilbage, og sender nu den ene labre OG komfortable model ud efter den næste til ret SU-venlige priser. Whats not to like?

Disse her købte jeg med hjælp fra den søde Senette fra Fashion is on fire i december måned, og jeg havde faktisk lidt glemt dem i mit skab, idet det jo ikke lige er sneakers tid... Jeg glæder mig til at sneen er væk, så de kan blive luftet. Lige nu står de og hygger sig i mit skab sammen med de sorte Converse (som jeg omtalte her), som ligeledes heller ikke kommer udenfor før alt sne og salt er long gone.

8 kommentarer:

  1. I just came across your blog and you have a great style! Def. visit your blog more often. Hope you had a great weekend?

    Girl, could you please vote for my outfit here: http://bit.ly/4wLwyk
    It would definitely help me!
    Thanks :)

    xxx

    SvarSlet
  2. Thanks, I´ll have a look at your link! Have a nice day:-D

    SvarSlet
  3. Hej Nutellah
    Elsker din blog og læser den fast :) Jeg har tagget dig i en lille blogleg, du kan se på min blog. Ved ikke om det er noget for dig, men det kunne være hyggeligt hvis du ville lege med.
    Ha´en rigtig god dag.
    Knus Cæcilie

    SvarSlet
  4. Hej Cæcilie, tak for de søde ord, jeg kigger lige på bloglegen og ser om det er noget jeg tør vove mig ud i:-D

    Også en rigtig god dag til dig!

    SvarSlet
  5. UH, nu er du også faldet i den store Vagabond gryde!! Vil bare fortælle at det er fandes svært at komme ud igen! Jeg E-L-S-K-E-R mine antenna boots. Og bruger dem altså på trods af sne! Bare smide et bar tynde alparca uldsokker i, så er de lige klar til at blive brugt med det samme... (Hvis det er rigtig koldt er jeg så i Thelma... Bidt af en gal vagabond!? JEP!)

    SvarSlet
  6. Hej Sille, ja, det er liiidt overdrevet med så mange sko fra et enkelt mærke, men jeg er vild med komforten, designet og især prisen og nu - GISP - kommer der jo snart forårsmodeller i butikkerne, som jeg hellere må holde mig langt væk fra!

    SvarSlet
  7. jep, Riis sko i galleri k i Kbh har en eller anden sindsyg aftale med vagabond om at få modeller tidligere eller noget, fy for helvede hvor er jeg glad for at jeg er flyttet fra indre by til nørrebro, så er det nemlig MEGET nemmere at holde sig væk!!

    SvarSlet
  8. Ha, ha det samme her - bor ikke længere i Århus C og det er min pengepung glad for, sikke mange fristelser man undlader at udsætte sig selv for!

    SvarSlet