mandag

Peach me up!

Photobucket
Photobucket
Flere køb fra sidste uge, hvor jeg gik amok med gavekort fra fødselsdag/jul sidste år, hvilket vil sige at jeg i princippet endnu ikke har brugt en eneste krone på shopping i januar. Det er en ret dejlig følelse! Jeg er vild med den korte striktrøje fra Monki, der var på tilbud med 50% og derfor kun kostede 125 kr. Det er nærmest noget af det eneste koralfarvede, jeg har i skabet, så derfor synes jeg godt at det kunne forsvares - det var jo ikke bare endnu en sort oversized tee, men rent faktisk noget som kunne tilføre lidt nyt. Jeg er dog ikke helt sikker på at det er min farve som sådan, men hul i det, jeg synes den er fin! Øreringene er fra H&M, og er sådan lidt ghetto/vintage- agtige som jeg egentlig synes fungerer meget godt. De er så ikke købt med gavekort, men er fra en tidligere bestilling fra H&M, hvor de faktisk var det eneste, jeg beholdt. Har bare glemt at vise dem og kom lige i tanke om dem.

Flere køb følger i løbet af ugen...Så stay tuned!

Og BTW: jeg har fået dispensation og går derfor snart til eksamen som forventet, så indimellem vil der være lidt stille, da jeg enten passer børn eller læser til eksamen/skriver på den næste opgave.... Derudover har begge mine drenge fødselsdag her i januar måned, så det går der også en del tid med.

8 kommentarer:

  1. Dejligt at høre, du fik dispensation etc. Held og lykke.
    Og jeg har også selv en top i den farve - er heller ikke helt sikker på den er god til asiatisk hud, men...
    God mandag.

    SvarSlet
  2. Fed strik!!:-)
    Og har også selv bestilt de øreringe.
    Farven er pæn til dig!

    SvarSlet
  3. farven klæder dig vildt godt :)

    SvarSlet
  4. Hej Cecilie, tak for det og glæd dig til øreringene, de er rigtigt fine og vejer ikke et ton, selvom de ser sådan ud!

    Hej Jasmina, tak, tak, det er godt at høre, når man selv er lidt i tvivl... Men rart med lidt farve i garderoben, det kan hurtigt nok blive alt for sort og gråt det hele.

    SvarSlet
  5. Det regnede jeg faktisk med, at de ville!:-)
    De ligner sådan nogle.

    SvarSlet
  6. Præcist, men de er lette i det uden at være for plasticagtige, hvis du forstår...:-D

    SvarSlet