tirsdag

Vintage lace dress - sooo pretty...

Photobucket
Photobucket
Jeg har set den der blondekjole fra Monki flere gange nu IRL og den er da fin og nærmest udsolgt i Århus...
Det er jo selvfølgelig smag og behag, men personligt kan jeg nok bedre lide kjoler med "liv" eller "talje". Fandt denne her - efter min mening - ufatteligt smukke sag på Ebay. Synes at kunsten med blonder er at style det, så man hverken ligner en lille pige eller en, der er klar til kirkegulvet. Ville ligesom pigen her bruge blondekjolen sammen med mørke strømper tilsat evt. en læderjakke og støvler.

Kjolen er en str. XS- S, auktionen finder du HER og den slutter om natten den 22. januar.

4 kommentarer:

  1. Åh ja, hvem der bare lige havde pengene og den petite figur til sådan en smuksak...

    SvarSlet
  2. Den er helt fantastisk. Jeg kan meget bedre lide denne her end Monki. Kan ikke forstå der er så meget hype over den ;-) så den springer jeg over. pyhaaaa for det for jeg har allerede brugt alt for mange penge.

    /Chau

    SvarSlet
  3. Ahem.... Jo den er vildt smuk, men ang. den fra Monki har jeg den faktisk liggende lige nu, prøvede den simpelthen med hjem i dag, meeen synes måske også at hypen er lidt for meget, jeg ville bare så gerne have en blondekjole...Måske jeg skulle vente og se om Topshop ikke får nogen igen, de havde en rigtig fin en på et tidspunkt.

    SvarSlet