tirsdag

Man har et standpunkt til man tager et nyt, ikke??

Photobucket
( A fashion tale)

Skrev jeg ikke lige den anden dag at jeg nu har "nok wedges"??? Altså, jeg må da have været lettere uligevægtig da jeg skrev det, for man kan da ikke få nok sko - og slet ikke wedges, hvor den ene sommerparate model efter den næste nu begynder at dukke op rundt omkring. Tror jeg har ment, at jeg havde nok VINTERwedges, men efter at jeg solgte mine Jeffrey Campbell wedges har jeg jo ikke nogen med peeptoe og jeg har slet ikke nogen i GRÅ... Er godtnok lun på de her fra Beau Coops og især de grå af dem med lynlåsen. Pyha, måske skulle man alligevel sælge noget mere fra skabet, så der kunne blive penge til dem....

7 kommentarer:

  1. Ja de grå dér er sygt fede, I waaaaant.

    SvarSlet
  2. Ja, hvad gør man lige - kan man mon nå at sælge alle ens andre sko, så man kunne få råd til de her?!?!!?

    SvarSlet
  3. Hvor er de dog lækre!!!
    Kan rigtig godt lide de øverste(;

    SvarSlet
  4. Ja, det samme her - lige pludselig virker grå wedges som det eneste rigtige i hele verden!

    SvarSlet
  5. Det er rigtigt!
    Meeeen, er stdaig vild med Vagabobdwedges:D!

    SvarSlet
  6. nej hvor er de lækre! man kan aldrig få for mange, vel ;) hehe.. Jeg er vild med den første!!
    -Trine

    SvarSlet
  7. Cecilie: nu er det jo så også nogle usædvanligt gode køb du har gjort dig med Gardenia OG Vagabond wedges! Ren misundelse!

    Line & Trine: det samme her, de er klart de fedeste, men pyha, selvom de vel er "billige" for noget der sælges i ParisTexas er 1.100 altså stadig ret mange penge!

    SvarSlet