fredag

UHMMMM...


Maria Cecilie fra Min Passion har i dag været så venlig at oplyse om, at disse her H&M skønheder nu er at finde i butikkerne til en pris af 499,- Jeg tror faktisk, jeg blev så befippet at jeg vist nok fik skrevet to beskeder til hende i stedet for én - undskyld Maria, jeg blev bare så begejstret! Jeg har skrevet om dem tidligere og jeg er stadig sindssygt fristet....Forestil jer dem til sommerkjoler, shorts, lange t-shirts og tynde gamacher, stramme jeans og tanktops, jamen altså... Tæller de mon som et basis-køb??

4 kommentarer:

  1. Host! Host!.... 18 par i alt - er det for meget???

    SvarSlet
  2. Jeg så også disse i sidste uge og prøvede dem, men jeg synes ikke de sad godt på min fod.

    /Chau
    http://www.thetigerakachau.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. Ærgerligt, måske din fod er smallere end min, jeg har hobbit-fødder og de sad fint på mine...

    SvarSlet