torsdag

When people run in circles...

Godmorgen! Jeg blev mindet om det her fantastiske nummer "Mad world", da X-factor vinderen, Thomas sang den. Og det gjorde han i øvrigt fantastisk! Melankolien i nummeret er virkelig overvældende i ihvertfald Gary Jules` version, mens originalen med Tears for Fears er sådan lidt mere oppe i tempo og derfor efterlader en med en helt anden følelse. For en gangs skyld er jeg mere til coverversionen end originalen og så synes jeg virkeligt godt om videoen. Det er rart med noget for en gangs skyld, hvor øjnene næsten kan finde lidt hvile i stedet for det sædvanlige MTV-flimmer....

2 kommentarer:

  1. Jeg tænker altid på Donnie Darko når jeg hører den sang :)

    SvarSlet
  2. He, ja den film er også vildt fed:) Måske jeg skulle gense den, det er efterhånden noget tid siden at jeg har set den...

    SvarSlet