tirsdag

M.I.A

Så lige at det blev annonceret i går at denne her skrappe tøs gæster Roskilde - som jeg ikke kan tage til, da jeg jo skal aflevere speciale i juli måned! What to do, what to do?!?! Og er også inviteret i sommerhus med familien i juli måned... Og kan man være bekendt overfor sine børn at holde fri og tage til Roskilde, men ikke at tage med i sommerhus, fordi man er for busy med speciale...Think not, så nu er der kun flg. muligheder tilbage:

1) Jeg skriver specialet færdigt FØR Roskilde. Sandsynlighed: næppe...
2) Jeg skriver specialet færdigt PÅ Roskilde. Sandsynlighed: måske, men med et vist potentiale for at fejle...
3) Jeg skriver specialet færdigt i sommerhuset. Sandsynlighed: måske, men igen med et vist potentiale for at fejle, for hvor meget arbejdsro kan man lige få i et sommerhus med en 10-12 mennesker om sig døgnet rundt...?
4) Jeg er løbet tør for ideer. Forhåbentligt er jeg færdig med speciale før Roskilde 2012...SUK.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar