tirsdag

This is not a plasticbag...

Okay, okay så jeg er umiddelbart helt med på at Jill Sander er the shit i øjeblikket, men af en eller anden grund kommer det bare til at stå bøjet i neon, hvor lidt fashionista jeg er, for jeg KAN bare ikke se det skønne i de her tasker....! Og jeg har det lidt ligesom da jeg havde set "Inception"... Og nu MÅ jeg altså bare kommentere på det...Når nu alle andre synes at det er fantastisk, hvorfor gør jeg så ikke? Har jeg mon en brist i min hjerne som indimellem gør, at det som alle andre udråber til fantastisk, det ryger simpelthen over i et andet hjernecenter som skriger NEJ!!!! 

Under alle omstændigheder er jeg bare ikke nede med tasker der ligner en luxus-udgave af de 3 kroners plasticposer man nødtvungent køber i det lokale supermarked. Måske har det at gøre med, at jeg allerede én gang har været der, hvor plastic var noget så fantastic i 90`erne, hvor PVC-bukser og lignende jo ikke ligefrem var et særsyn... Heldigvist er det fede ved moden i dag vel at der som oftest er flere stilretninger der eksisterer side om side, så mens nogle kan gå amok i plastic, pangfarver og elektropop kan man selv vælge at plukke forskellige elementer fra både 90`erne og 70`erne - som IKKE involverer plastic og pangfarvet i èt. Thank god for diversitet i modebilledet! 

2 kommentarer:

  1. Jeg elsker at den er gennemsigtig. Så kan alle få et vue til ens nyindkøbte tamponer og hæmoridecreme gennem 800 g plastik til en værdi af 7000 kr. SUPER.

    SvarSlet
  2. Ja, det er jeg sikker på at ens omverden vil sætte pris på og så har man da ihvertfald altid noget at snakke om...:)

    SvarSlet