torsdag

Sorte plateau støvler

Photobucket

Photobucket

Photobucket
Mens jeg har skrevet speciale, har jeg hverken haft specielt meget tid eller penge til at shoppe for, men det har nu ikke været den helt rene elendighed, for jeg har da købt en Topshop sweater (som jeg viste her) OG nogle lækre støvler fra Billi Bi, som jeg bare ikke nåede at vise før min lille pause på bloggen. Jeg synes virkelig de er smukke og så går man samtidigt helt fantastisk i dem, så thumbs up til Billi Bi for igen og igen at lave lækre, komfortable og relativt prisvenlige sko i en god kvalitet. De er købt online hos Carla F og så vidt jeg ved, har de dem stadig, skulle nogen være interesseret. 

2 kommentarer:

  1. Flotte støvler. Hvor meget gav du for dem?

    SvarSlet
  2. Lidt for meget...1300:) Har så til gengæld lige solgt mine Gardenia boots, så det hjælper lidt på det!

    SvarSlet